باسمه تعالی

    1. دانشجویان گرامی می‌توانند پرسش‌ها و درخواست‌های آموزشی خود را با شماره‌های زیر با کارشناسان مربوطه در میان بگذارند.
    2. شماره‌های این صفحه همه شماره‌های مرکز نیست و از میان شماری از کارمندان گزینش شده است.
    3. خواهشمند است پرسش یا درخواست خود را تنها از همان قسمت مربوطه پیگیری فرموده و داخلی‌های دیگر را اشغال نفرمایید.

    همچنین چنانچه تمایل دارید از ایمیل استفاده کنید، پرسش‌های مربوط به مديريت مرکز آموزش مجازی و نیمه حضوری را به نشانی ikvu@qabas.net

    و پرسش‌های مربوط به بخش‌هاي ديگر را فقط به نشانی daftar.ictu@qabas.net دفتر مرکز ارسال کنید.

    آدرس مرکز: قم‌ - بلوار محمدامين (صلی الله علیه وآله)- خیابان گلستان- پلاک 27 - کدپستی 3716684171

         تلفن: 5-02532908193                   فکس: 02532931998

         روابط عمومی:02532923570       






    ردیف مدیریت  نام نام خانوادگی داخلی پست سازمانی
    1 ریاست محمدحسین طاهری آکردی 110 رئیس مرکز آموزش مجازی و نیمه حضوری
    1 مجيد رضائي 110 - 118 مسئول دفتر رياست  
    2 سيدمحمدعلي مطهري 111 نظارت و بازرسي  
    3 روح‌اله كريم 114 روابط عمومي  
    4 فناوری اطلاعات علي رمزي 320 مدير فناوري اطلاعات  
    5 حميد خاكباززاده 330 توليد نرم‌افزار  / كارشناس تحليل و طراحي سيستم
    6 سيدحسين سخائي 335 پشتيباني کلاس‌های آنلاین / پشتیبانی نرم‌افزاری و ستخت‌افزاری
    7 محمدحسين بالنده 325 گرافيك
    8 مهدي غلامي 331 برنامه‌نويسي
    9 مصطفي ذاكررضوی 320 رسانه  
    10 مهدي وثوقي 332 كارشناس CMS و LMS  
    11 آموزش علي واحدي 240 مدير آموزش  
    12 اكبر محمدباقري 220 كارشناس‌مسئول امور آموزشي  / دبير شوراي آموزش
    13 امير شمس 241 كارشناس‌مسئول آزمون  
    14 محمد طيبي 251 كارشناس پذيرش  
    15 مهدي شاه‌محمدي 222 كارشناس‌مسئول پذيرش و دانش‌آموختگان  / كارشناس امور دانش آموختگان
    16 داود عباسي 261 كارشناس‌مسئول آموزش‌هاي آزاد  
    17 محمدجواد موحدي‌نيا 221 كارشناس امور آموزشي  / كارشناس امور اساتيد  
    18 محمدحسين سواعدي 242 كارشناس آزمون‌سازي  
    19 ابراهيم ستاري‌پور 243 كارشناس آرشيو اسناد آزموني
    20 محمد مزروعي 262 كارشناس آموزش‌هاي کوتاه مدت
    21 علي مظاهري 262 كارشناس آموزش‌هاي بلندمدت
    22 حميد شاه‌‌محمدي 223 كاردان برگزاري كلاس‌هاي  / كاردان امور آموزشي
    23 برنامه ریزی و ارزیابی محمدحسين عيسوي 121 مدير برنامه‌ريزي و ارزيابي
    24 عليرضا اسدي 123 كارشناس‌مسئول برنامه‌ريزي و ارزيابي عملكرد  / كارشناس بودجه و اعتبارات
    25 علي مساعد 122 كارشناس روش‌ها، ساختار و مقررات
    26 محمدحميد اكبري 190 كارشناس‌ هماهنگي و توسعه آموزش
    27 محمدعلي سواعدي 124 كارشناس‌ آمار و ارزيابي عملكرد
    28 پژوهش سيدغلامعباس موسوي‌مقدم 341 مدير پژوهش و توليد محتوا
    29 سيدعليرضا موسوي‌مقدم 345 كارشناس‌مسئول پژوهش و برنامه‌ريزي محتوا  / كارشناس امور اساتيد و قراردادها
    30 معصومه شهيدي‌نسب 351 كارشناس‌مسئول توليد محتوا
    31 مجتبي جدائي 355 كارشناس مسئول چاپ و نشر
    32 زهره افتخاري‌پور 352 ماشين‌نويس
    33 شمس‎اله معلم‎كلائي 340 نشر و چندرسانه‌اي
    34 سيداسمعيل متكلم 350 غني‌سازي محتوا علمي  
    35 حسين رجبي‌فرد 340 كارشناس برنامه‌ريزي متون درسي  
    36 فرهنگی محمد بابازاده 361 مدير فرهنگي و امور دانشجويي  
    37 اسمعيل جدائي 375 كارشناس‌مسئول امور دانشجويي  
    38 محمدعلي سواعدي 360 كارشناس‌مسئول امور فرهنگي  
    39 حسين حجتي 371 كارشناس مسابقات و كلاس‌هاي فرهنگي  
    40 حامد رسولي 370 كارشناس خدمات رفاهي دانشجويي
    41 مالی اداری حميد رضائي 112 رئيس اداره مالي و اداري  
    42 علي رشيدپور 112 كارشناس مسئول امور مالي و اداري  / كارشناس امور شهريه و خدمات مالي  
    43 محمد طیبی 113 دبیرخانه و بایگانی و امور دفتري 
    44 حسين رجبي‌فرد 340 كارشناس قراردادها و اموال  
    45 زبان خارجی محمدرضا برته 156 رئيس اداره زبان‌هاي خارجي  
    46 محمد مفتاح 156 کارشناس مسئول زبان‌های خارجی 
    47 محمدجواد آقابابائي 156 مترجم
    48 شورای علمی سیداحمد رهنمایی 158 رئیس شوراي علمي  
    49 محمدرضا برته 158 قائم مقام شوراي علمي
    50 جعفر احمدي 153 دبير پژوهش شوراي علمي
    51 عبدالحسين ابراهيمي 157 دبير آموزش شوراي علمي
    52 مهدي ناصري 154 دبير اجرايي شوراي علمي
    53 ابوالفضل رنجبربرنجه 150 کارشناس شورای علمی